1. Før du tar i bruk produktet, vennligst gjennomgå vilkårene og betingelsene nøye.
  2. Når du åpner en pakke fra Bildelersalg, bekrefter du at du aksepterer våre salgs- og returvilkår.
  3. Vennligst inspiser pakken for synlige skader. Eventuelle klager angående en skadet pakke må rapporteres til transportselskapet ved levering.
  4. Dersom du mottar et skadet eller ufullstendig produkt i pakken, må du varsle Bildelersalg innen 10 arbeidsdager.
  5. Å bryte denne fristen vil føre til tap av erstatning; dette skyldes forsikringen og våre tidsfrister for å melde krav til transportøren for skadede varer.
  6. Bildelersalg tilbyr å sjekke om den bestilte delen passer til ditt kjøretøy basert på chassisnummeret, men det er ditt ansvar som kunde å forsikre deg om at delen er kompatibel før montering utføres.

Refusjon

  1. Refusjon fra Eurodel for godkjente returer vil finne sted innen fem virkedager etter mottatt og behandlet retur.
  2. Hvis det er mulig, vil refusjon gjøres til samme betalingsmetode som kunden valgte ved bestillingen.
  3. Produktene blir gjennomgått og kontrollert før refusjonen foretas.